Saturday, May 24, 2008

Reflection


Reflection
Originally uploaded by moemoechi.

This shot tells it all.

The blue sky was reflected beautifully but the real sky was exposed and what's captured was only a white sky.

Probably, we were like this camera. We can't see clearly the reality because we were blinded by the lights of this world. But when we reflect inside us, we can see the real beauty that God created for us.

Just like this shot.

この写真全てをあかしできました。

青い空きれいにうつりましたけど、本当の空は青い空にならなかったです、ま白いでした。

たぶんあたし達カメラといっしょう。 事実にはあたしたち本当の空の色この世の光のせいで見えないでしょう。 だけど、一度あたし達うちの中に何がうつているの見えたら、きっと、神様の美しい創作品が見えるでしょう。

この写真のように。

No comments: